به گزارش پاون، آرش کردی افزود: در بررسی شاخص‌‌‌ها شاهد رشد ۱۱ تا ۱۴ برابری در صنعت برق هستیم که توانسته خود را با نیازهای اجتماعی هماهنگ و به توسعه کشور کمک کند. این موفقیت در سایه تلاش مدیران، کارکنان، کارگران و مهندسان صنعت برق ممکن شده است. وی تصریح کرد: در قزوین بیش از ۶۵‌درصد انرژی مصرفی در بخش تولید (صنعت و کشاورزی) است که این رویکرد برای ما اهمیت زیادی دارد و مسوولیت سنگین این صنعت ایجاب می‌کند که سایر استان‌ها نیز در این مسیر با شتاب حرکت کنند.

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: وزیر نیرو متعهد شده است که سال آینده محدودیتی در زمینه تامین انرژی نداشته باشیم و انرژی برای همه در دسترس باشد، بنابراین از مدیران استان‌ها انتظار داریم که ضمن رفع نواقص و مشکلات احتمالی برای خدمت‌رسانی مناسب در آینده آماده باشند. وی افزود: شرکت‌های توزیع نیروی برق در استان‌‌‌ها در خط مقدم خدمت‌‌‌رسانی به مشترکان هستند. ما نیز در انتخاب مدیران جدید تلاش کرده‌‌‌ایم با استفاده از نیروهای متخصص و متعهد داخل سازمان، زمینه خدمت‌رسانی بیشتر به مردم را فراهم کنیم.

مدیرعامل توانیر خاطرنشان کرد: در احداث نیروگاه در بویین‌زهرا و توسعه طرح‌‌‌های انرژی تجدید‌پذیر آماده حمایت و همکاری همه‌جانبه هستیم تا زیرساخت‌‌‌های شبکه را تامین کنیم و بخش صنعت حمایت شود.