به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته، در این نمایشگاه که تا ۲۱ تیر و در فضایی بالغ‌بر ۳۵ هزار مترمربع برگزار می‌شود، بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای ایتالیا، ترکیه، چین و آلمان حضور و مشارکت دارند.

فرهاد امینیان رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه گفت: در نمایشگاه امسال شاهد حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ هستیم، ضمن اینکه کارگاه‌های آموزشی تخصصی مرتبط با موضوع در و پنجره با حضور استادان و کارشناسان این صنعت برپا خواهد شد. مدیرعامل شرکت بین‌المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران افزود: مخاطبان این نمایشگاه علاوه بر مصرف‌کنندگان عام، عمدتا شرکت‌های ساختمانی، انبوه‌سازان مسکن و شهرک‌ها، مجتمع‌های مسکونی، اداری و تجاری، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز آموزشی و ورزشی هستند. رئیس ستاد برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره افزود: در این دوره نمایشگاه حداقل ۶ هیات تجاری خارجی از کشورهای عمان، قطر، افغانستان، عراق، ترکمنستان و جمهوری آذربایجان جهت بازدید و مذاکره با شرکت‌های حاضر در نمایشگاه حضور خواهند یافت.

معرفی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل صنایع وخدمات صنعت در و پنجره، ایجاد زمینه‌های جذب سرمایه و سرمایه‌گذاری، آشنایی با نوآوری‌ها و پیشرفت‌های صنعت در و پنجره، ایجاد فضای رقابتی و ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، اشتغال‌زایی و یافتن بازارهای جدید صادراتی و افزایش صادرات، مهم‌ترین اهداف این نمایشگاه است. یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته تا ۲۱ تیر هر روز از ساعت۱۰ تا ۱۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقه‌مندان است.

منبع