به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ماکو این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کیش اینوکس ۲۰۱۷، از ۸تا۱۱ آبان در جزیره کیش برپاست که طی آن فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی معرفی خواهد شد.

همچنین یک سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری و نماینده شرکت آکواریوم اقیانوس ترکیه نیز در بازدید از غرفه منطقه آزاد ماکو گفت: شرکت ما بسیار مشتاق است در زمینه گردشگری و توریسم در این منطقه سرمایه‌گذاری کند و با توجه به همسایگی ماکو با ترکیه مسوولان این شرکت تصمیم گرفتند تا درخصوص سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد ماکو اقدام کنند.

رضا امیرپور گفت: آب و هوای ماکو بی نظیر است و در صورت اتمام پروژه‌های گردشگری این منطقه مقصد گردشگران ایرانی و خارجی می‌شود.  در همین حال مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس نیز در بازدید از غرفه منطقه آزاد ماکو بعد از تماشای فیلم پروژه‌های در حال اجرای منطقه گفت: اقدامات زیربنایی و بسیار خوبی در این منطقه در حال اجراست.  از سوی دیگر یک عضو هیات مدیره اتاق بازرگانی اصفهان نیز تاکید کرد: انعکاس و معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های منطقه آزاد ماکو در ابعاد جهانی ضروری است. جباری افزود: این منطقه از نظر موقعیت استراتژیکی و ترانزیتی برای کشور بسیار اهمیت دارد.

جعفری هرندی، معاون توسعه مدیریت دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد نیز در اولین روز از نمایشگاه با حضور در غرفه منطقه آزاد ماکو گزارشی از پروژه‌های در دست اجرای سازمان دریافت کرد.


منبع